Technici užívateľskej podpory informačných a komunikačných technológií

Technici podpory používateľov informačných a komunikačných technológií poskytujú podporu technikom, poskytujú technickú podporu používateľom (priamo, telefonicky, e-mailom alebo inými spôsobmi) vrátane diagnostiky a riešenia problémov so softvérom, hardvérom, počítačovými periférnymi zariadeniami, sieťami, databázami a internetom a poskytujú poradenstvo a podporu pri implementácii, inštalácii a údržbe systémov.

Úroveň zručností: Skúsený

Porovnajte si svoj plat!

  • Platové rozpätie väčšiny zamestnancov vo vybraných povolaniach z 1 200 € na 1 876 € za hodinu - 2025
  • Hrubá mesačná mzda Technici užívateľskej podpory informačných a komunikačných technológií pri nástupe do zamestnania je zvyčajne 1 200 € až 1 811 € .
  • Po odpracovaní 5 rokov je to 1 247 € až 1 979 € mesačne pri 40-hodinovom pracovnom týždni.

Pracovné úlohy

  • Zodpovedanie užívateľských otázok ohľadom softvérových alebo hardvérových operácií s cieľom vyriešiť problémy
  • Zadávanie príkazov a monitorovanie fungovania systému na overenie správnej prevádzky a zisťovanie chýb
  • Inštalácia a vykonávanie drobných opráv na hardvérových, softvérových alebo periférnych zariadeniach podľa dizajnových alebo inštalačných špecifikácií
  • Dohľad nad bežným fungovaním komunikačných a počítačových systémov
  • Nastavovanie zariadení pre zamestnancov, zavádzanie alebo zabezpečovanie správnej inštalácie káblov, operačných systémov alebo príslušných softvérov
  • Vedenie záznamov o denných prenosoch dátovej komunikácie, problémoch a prijatých nápravných opatreniach alebo inštalačných aktivitách
  • Emulácia alebo reprodukcia technických problémov užívateľov
  • Hľadanie informácií z užívateľských príručiek, technických manuálov a ďalších dokumentov s cieľom nájsť a implementovať riešenia
Loading...