Administratívni pracovníci v oblasti registratúry a reprografie

Administratívni pracovníci v oblasti registratúry a reprografie odosielajú korešpondenciu, pohľadnice, faktúry, bločky a iné záznamy v abecednom alebo číselnom poradí, alebo podľa použitého systému zoradenia. Pri žiadostiach o fotokopírovanie, skenovanie alebo odoslanie dokumentov faxom nájdu dokumenty v súbore a poskytnú ich.

Úroveň zručností: Čiastočne kvalifikovaných

Porovnajte si svoj plat!

  • Platové rozpätie väčšiny zamestnancov vo vybraných povolaniach z 1 061 € na 1 344 € za hodinu - 2025
  • Hrubá mesačná mzda Administratívni pracovníci v oblasti registratúry a reprografie pri nástupe do zamestnania je zvyčajne 1 061 € až 1 403 € .
  • Po odpracovaní 5 rokov je to 1 086 € až 1 464 € mesačne pri 40-hodinovom pracovnom týždni.

Pracovné úlohy

  • Triedenie alebo klasifikovanie materiálov podľa všeobecných zásad, ako je obsah, účel, užívateľské kritériá alebo podľa chronologického, abecedného alebo číselného poradia
  • Zakladanie materiálu do zásuviek, skríň a skladovacích boxov
  • Vyhľadávanie a vyberanie materiálu z kartotéky na požiadanie
  • Vedenie záznamov o založených a vybratých materiáloch
  • Kopírovanie, skenovanie a faxovanie dokumentov

Vyplňte dotazník!

Loading...