Administratívni pracovníci v oblasti registratúry a reprografie

Administratívni pracovníci v oblasti registratúry a reprografie odosielajú korešpondenciu, pohľadnice, faktúry, bločky a iné záznamy v abecednom alebo číselnom poradí, alebo podľa použitého systému zoradenia. Pri žiadostiach o fotokopírovanie, skenovanie alebo odoslanie dokumentov faxom nájdu dokumenty v súbore a poskytnú ich.

Úroveň zručností: Čiastočne kvalifikovaných

Porovnajte si svoj plat!

  • Väčšina Administratívni pracovníci v oblasti registratúry a reprografie zarába v roku 2024 medzi 577 € a 936 € mesačne.
  • Mesačná mzda pre začínajúcich Administratívni pracovníci v oblasti registratúry a reprografie sa pohybuje medzi 577 € a 883 €.
  • Po piatich rokoch praxe bude tento príjem medzi 620 € a 958 € mesačne.

Pracovné úlohy

  • Triedenie alebo klasifikovanie materiálov podľa všeobecných zásad, ako je obsah, účel, užívateľské kritériá alebo podľa chronologického, abecedného alebo číselného poradia
  • Zakladanie materiálu do zásuviek, skríň a skladovacích boxov
  • Vyhľadávanie a vyberanie materiálu z kartotéky na požiadanie
  • Vedenie záznamov o založených a vybratých materiáloch
  • Kopírovanie, skenovanie a faxovanie dokumentov

Vyplňte dotazník!

null
Loading...